Lawatan ini diadakan bertujuan memberi kefahaman kepada KPR tentang pengalaman Koperasi Pasar Melayu Baling Berhad mengendalikan Stesen Minyak dan Auto Servis, cara-cara penubuhan, kos yang terlibat serta cabaran-cabaran yang perlu dihadapi oleh koperasi semasa mengusahakan stesen minyak dan auto servis.
Peserta juga turut dibawa ke Pusat Pemprosesan Kopi Tumbuk WADIRA Bongor bagi melihat cara-cara bagaimana Kopi Tumbuk WADIRA dihasilkan. Setiap peserta telah dihidangkan dengan kopi tumbuk dan jamuan makan tengah hari bersama-sama WADIRA Bongor. Terima kasih diucapkan kepada Pengurusan PBW Utara kerana telah berjaya mengadakan program lawatan tersebut.
Sesi Ceramah bersama SKM |
Pengurus Kanan Pembangunan Institusi memberi taklimat |
Sebahagian peserta yang hadir |
Encik Zainuddin Taha, Encik Ismail dan Encik Yusof sempat memberi pose |
Bergambar sebelum berangkat ke Baling |
Sesi taklimat daripada Pengerusi Koperasi Pasar Melayu Baling |
Pusat Auto Servis milik Koperasi Pasar Melayu Baling Berhad |
Pekerja bengkel sedang membuka tayar |
Ruang hadapan Pusat Auto Servis |
Bergambar kenangan sebelum berangkat ke stesen Minyak |
0 ulasan:
Catat Ulasan